Officieel dealer
KLANTEN SERVICE
Antwoorden op de meest gestelde vragen
Klik met de muis op de vraag en u gaat automatisch naar het antwoord
VOORRAAD EN LEVERTIJD BESTELLEN TELEFONISCH BESTELLEN
-   AANKOOP ADVIES  
- Wat is de levertijd
- Is het product op Voorraad
- Levering vanuit eigen distributie centrum
- Hulp tijdens bestellen
- Terugbel service als bestellen niet lukt
- Bevestiging van uw bestelling
- Kassa bon of Factuur
- Kassa bon niet ontvangen
- Minimum bestel bedrag
- Bedenktermijn
- Bestelling Annuleren
- Telefoon bestel-lijn
- Terugbel service als bestellen niet lukt
BETALEN VERZENDEN BEZORGEN
- Hoe kunt u betalen
- Wanneer is de betaling bijgeschreven
- Simpel betalen via Bank overschrijving
- Betalen via ideal
- Betalen via paypal
- Minimum bestel bedrag
- 24 uur Verzend-Service
- Wanneer wordt de bestelling verzonden
- Portikosten
- Verzekering
- Track & Trace
- Bestelling bezorgen
- Bestelling is nog niet bezorgt
- Bestelling op een ander adres bezorgen
- Bestelling via internet volgen
- Bestelling is verzonden
- Bestelling is onbezorgbaar
- Bestelling is door u geweigerd
- Bestelling is zoek geraakt bij
UW CONTROLE BIJ UITPAKKEN AFHALEN HULP BIJ INSTALLATIE
- Verpakking is beschadigd
- Verkeerde product in de doos
- Product werkt niet na het uitpakken DOA
- Producten zien in showroom of winkel
- Product proberen of aankoop op proef
- Bestelling afhalen
- Help tijdens het installeren
- Product bij u thuis laten installeren
- Klanten service met echte vakmensen
- Technischedienst met 38 jaar ervaring
- Eigen werkplaats voor hulp bij projecten
ACCU EN LADERS REPARATIE GARANTIE
- Defecte accu of lader
- REPARATIE aanvraag versturen
- Onderhoud en verzorging
- Reparatie buiten de garantie periode
- REPARATIE aanvraag versturen
- Onderhoud en verzorging
- Binnen de garantie periode
- GARANTIE aanvraag versturen
BEDENK TERMIJN RETOUR RESTITUTIE
- Voorwaarden bedenktermijn
- Bedenktermijn
- Voorwaarden bij ruiling
- RETOUR aanvraag
- Termijn van de restitutie
CONTACT OPENINGSTIJDEN KLACHT OF OPMERKING
- Telefonisch bereikbaar
- Email bereikbaar
- Email reactie tijd
- Email contact
- Openingstijden van de internetwinkel
- Openingstijden van de klantenservice
- Klacht
- Opbouwende opmerking
BEHANDELING VAN VRAGEN AANKOOP ADVIES ZORG INSTELLINGEN
- Omgang tijdens de communicatie - Aankoop advies bij de producten
- Bestel de kleuren folder

LEVERING BUITEN NEDERLAND UW ZEKERHEID ALGEMENE INFORMATIE
 - Betalen vanuit Belgie
 - Bezorging in Belgie
- Thuis Winkel Keurmerk
- Veilig winkelen en Veilig betalen
- Beveiligde pagina bij email verzenden
- Beveiligde pagina tijdens betalen
- Onderneming met ervaring
- Waar kunt u het klantnummer vinden
- Bestelling annuleren 7 dagen
- Keuringseisenpparatuur CE en EU
- Voorwaarden verhuur zorg producten
- Algemene bestel-leveringsvoorwaarden
WIE ZIJN WIJ PRIVACY BELEID REACTIES VAN KLANTEN
- Algemene bedrijfsgegevens
- Vestiging en correspondentie adres
- Onderdeel van
- Wat kan u aanbieden
- U bent hartelijk welkom als nieuwe klant.
- Uw prive gegevens
- Europese cookie hype

  WAT DOET
Foto's van de racebaanwinkel anno 1990.
Dit was de verkoop situatie ten tijde van de oude economie.
In 1982 is Senior gestart met het verkopen
van modelauto's via de postorder service.
Op of rond 1986 en tot 1996 werden de modelauto's verkocht
vanuit een winkelpand op een A-1 lokatie.
Vanaf 2006 zijn we terug
via de vernieuwde

Over Racebaanwinkel.nl :

Afkomstig uit een enthousiaste familie van rasechte techneuten in de modelbouw en met meerdere familie generaties werkzaam als zelfstandig ondernemer(s) in de speelgoed & modelbouw vakhandel, kanputten uit meer dan 35 jaar modelbouw ervaring.

- Racebaanwinkel.nl is in 2006 als eerste webshop gestart met de verkoop van racebanen via internet.
- Racebaanwinkel.nl is officieel dealer van Carrera racebanen en wij kopen al onze producten direct bij CarreraToys Benelux.
- Service en garantie afhandeling, hebben wij direct contact met CarreraToys Benelux.
Daarnaast levering wij ook reserve onderdelen en extra opties voor uw slot-racebaan producten van de merken: Scalextric, Ninco en SCX.

   U bent van harte welkom bij onze

Op deze pagina staat erg veel geschreven over de zakelijke aspecten van de onderneming.
De informatie en bijzonder uitgebreide uitleg op deze pagina, is noodzakelijk om onduidelijkheden of misverstanden voor de aankoop maar ook na de aankoop zoveel mogelijk
te voorkomen. Mochten er desondanks nog vragen of onduidelijkheden bij u bestaan, onze technischedienst of ons verkoop-team staan altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Wij doen ten-alle-tijden ons uiterste best, om u als klant zo goed als mogelijk te informeren of te adviseren bij uw aankoop.
Bij vragen of problemen, mag u ons altijd benaderen of even aanspreken.

Wij zouden het heel erg leuk vinden, om u binnenkort als nieuwe klant bij een van onzete mogen verwelkomen.

Graag tot ziens en met vriendelijke groeten,
NamensVerkoop Team

OPENINGSTIJDEN
Maandag 08.00 - 24.00
Dinsdag 08.00 - 24.00
Woensdag 08.00 - 24.00
Donderdag 08.00 - 24.00
Vrijdag 08.00 - 24.00
Zaterdag 08.00 - 24.00
Zondag 08.00 - 24.00
EMAIL CONTACT
24 uur per dag via email bereikbaar
Via de Email, zijn wij 24 UUR PER DAG voor onze klanten bereikbaar.
Voor Al uw vragen of verzoeken voor Hulp, bij uw Problemen, bij Garantie of Retour, willen wij u vriendelijk vragen om eerst via de email contact met ons op te nemen.
Via de email gaan wij vervolgens uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen.
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Uw vragen via email worden, doorgaans binnen een korte tijd, door ons beantwoordt.
NAAR EMAIL CONTACT
TELEFONISCH CONTACT
Wij ontvangen gemiddeld maar 5x telefoontjes per week en om onze verkoop prijzen laag te houden,
voor slechts 5x telefoontjes per week maken wij geen gebruik meer van een call center
Al uw vragen worden op werkdagen binnen 30 minuten via email door onze klantenservice beantwoordt
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Maandag niet bereikbaar
Dinsdag 11.00 - 12.00
Woensdag 11.00 - 12.00
Donderdag 11.00 - 12.00
Vrijdag niet bereikbaar
als wij in gesprek zijn met klant op telefoon lijn 1
kunnen wij telefoon lijn 2 niet beantwoorden
Tot onze spijt komt u dan automatisch in de voice response terecht
071 - 711 02 53
Terug naar boven
  BEDRIJFSGEGEVENS
Het distributiecentrum is in een andere woonplaats gevestigd.
Ons kantoor in Alphen, heeft Geen showroom.
Er zijn in Alphen ook Geen producten aanwezig.
Zonder vooraf aangekondigd bezoek of afspraak, kunnen wij u niet helpen
Retour Zendingen VOORAF aanmelden
via dit retour formulier
 
Volledige Bedrijf en adres gegevens
kunt u vinden onder deze groene knop
Wie zijn wij
Terug naar boven

 VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN
Klik op het keurmerk logo, voor uitgebreide informatie
Euro Safe Shop trustmark Thuiswinkel keurmerk Europa
heeft het EuroSafeShop Keurmerk ontvangen !
EuroSafeShop is het officiële Europees webwinkel keurmerk dat onder toezicht staat van de Stichting International E-Commerce Association Europe.
Leden dienen zich te houden aan de gedragcode die is opgesteld aan de hand van de Europese regelgeving.
Met het EuroSafeShop Keurmerk kunnen consumenten erop vertrouwen dat deze webwinkel de IECA-Europe Gedragscode heeft erkent.


Veilig kopen en veilig betalen
Als professionele webwinkel, voldoet aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u als consument, de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens,
niet kan worden afgeluisterd.
Beveiling technieken op al onze , wordt bovendien ook toegepast bij internet bankieren van uw eigen bank.
Een beveiligde internet verbinding kunt u in Explorer en Firefox herkennen aan :
- in de gekleurde adres balk staat altijd HTTPS://
- het Brouwser Hangslotje is Gesloten.

Wij bieden onze klanten zekerheid
Thuiswinkel keurmerk
Eenvoudig bestellen
Niet afluisterbaar internet verbinding
Veilig betalen via uw eigen bank
Levering uit eigen magazijn
Eigen distributie centrum
Vakkundige klantenservice
Snelle reactie via email (**)
** op werkdagen, niet tijdens de vakantieperiode  

AANKOOP ADVIES

Ga op zoek naar een winkel welke ook de losse accessoires voor uw baan kan leveren maar ook de reserve onderdelen van auto's of extra baandelen moeten bij uw winkel verkrijgbaar of op zijn minst bestelbaar zijn. Koop de grootste startset die er bestaat zoals bijvoorbeeld de complete racebaan met een lengte van ruim 11 meter
Of koop twee kleine startsets met een gezamelijke lengte van 12.40 meter, want de uitbreiding met de losse onderdelen is vaak duurder dan de eenmalige aankoop van een grote baan. Bij aankoop van meerdere kleine racebaansets heeft u bovendien het voordeel dat u beschikt over reserve onderdelen, zoals snelheidsregelaars, extra auto's, transformator en vangrails.
Er is een advies leeftijd voor kinderen vanaf 6 jaar en dit heeft te maken met een wettelijke regelgeving voor electrisch speelgoed. Kinderen willen heel graag dingen onderzoeken of open maken en racebanen is kwetsbaar speelgoed. Racebanen werken op 'stroom' (spanning) en dit kan voor kinderen gevaar opleveren, hou daarom toezicht tijdens het gebruik door heel erg jonge kinderen. In alle gevallen is het raadzaam dat u de kinderen nooit zonder toezicht laat rijden want als ouders blijft u altijd zelf verantwoordelijk voor het doen of laten van uw kinderen.

CARRERA - GO
zijn goedkope speelgoed racebanen gemaakt voor kinderen vanaf 6 jaar
alle uitbreidingsets en baandelen zijn onderling uitwisselbaar
CARRERA - DIGITAL 143 zijn speelgoed racebanen gemaakt voor kinderen vanaf 12 jaar
CARRERA - EVOLUTION zijn racebanen voor de echte racebaan hobbyist
CARRERA - DIGITAL zijn racebanen voor de hobbyist en professional racers
Oude Carrera racebaan:
Racebaanwinkel leveren - Geen losse Onderdelen - van racebanen gemaakt Voor het bouwjaar 2008.
  Racebaanwinkel leveren losse Onderdelen voor racebanen welke begint met nummer 60xxxxx en NA 2008  

Ombouw naar Digitaal:
Wij ontvangen veel vragen over de kosten en mogelijkheden voor omboouw van EXCLUSIVE, PRO-X en EVOLUTION ANALOOG naar DIGITAAL
Het is vele malen goedkoper en makkelijker om de grootste DIGITAL STARTSET of 2 startsets te kopen, dan u bestaande analoge baan + auto's om te bouwen naar digital racebaan.
Onze eigen racebaan bestaat ook uit 1 DIGITAL startset met daarin alle onderdelen en gebruiken dan de baandelen van de ANALOOG racebaan.

Heeft u vragen of heeft u twijfel over de juiste keuze ?
Neem dan even contact op met onze Klanten Service, voor een geheel vrijblijvend aankoop advies !

HULP TIJDENS BESTELLEN

Korte Gebruiksaanwijzing voor het bestellen van een product, in slechts 4 Stappen
Tot en met Stap 2, kunt u het bestel proces op elk gewenst moment onderbreken
Terug naar de winkel STAP-1   Kassa STAP-2   uw Gegevens STAP-3   Kassa Bon STAP-4   Betalen
Maak uw keuze voor product

U gaat naar het Keuze Menu met de Fotoos van het product overzicht
KLIK met de muis op de Foto van het product
KLIK op
U ziet dan de volledige Product informatie, de product omschrijving en de gebruiksaanwijzing
STAP - 1
KLIK op
U gaat Automatisch naar het Winkel-Mandje en daar staat uw bestelling klaar
STAP - 2
 
KLIK op UW GEGEVENS INVULLEN  > >

Vul uw AchterNaam + Bezorg adres + Woonplaats + Email adres in
en Onderteken met uw Akkoord
Verzenden / activeren
bestellen is definitief vanaf hier kunt u niet meer onderbreken
KLIK op BESTELLING VERZENDEN  > >

bestelling wordt naar ons Verzonden
STAP - 3

DIGITALE KASSABON DEZE KUNT U ZELF PRINTEN
deze kassabon kunt u printen en downloaden / opslaan naar uw eigen pc
via email ontvangt u de bevestiging van uw bestelling en een kopie van de Kassabon
STAP - 4
KLIK 1x op BESTELLING BETALEN  > >

uw bestelling betalen via uw eigen bank
Product(en) uit uw winkelmandje verwijderen
KLIK op Wis Product
product wordt verwijderd uit winkelmandje
Meer producten bestellen
   product 1x in Winkelmandje
   product 2x in Winkelmandje
   product 3x in Winkelmandje
KLIK op Terug naar Product Overzicht
u gaat terug naar Keuze Menu met de Foto's
KLIK op    Winkelmandje     bekijk de producten in uw winkelmandje
Bevestiging via Email
U ontvangt 3x een email bericht
KASSABON EWKSHOP Email kopie van de kassabon + onze betaal gegevens + klantnummer
BEVESTIGING EWKSHOP Email informatie NA uw aankoop, annuleren, retour, reparatie
PAKKET IS VERZONDEN Email met link naar uw eigen TRACK & TRACE pagina
Vragen over uw pakket, kunt u contact opnemen met TNT of GLS
 
Bestelling Annuleren
KLIK VOOR ANNULEREN UW BESTELLING
 

BESTELLEN

Bestellen in de winkel:
Bestellingen in gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en veilig.
De bestel procedure in onze winkels is voor jongeren en voor ouderen, heel eenvoudig gehouden.
- In de , maakt u een keuze voor een product welke u wil bestellen.
- Het winkelwagentje zorgt Automatisch voor de verwerking van het totaalbedrag en de BTW berekening.
- Op het bestelformulier vult u in: Email adres, uw Naam, het Bezorg adres en uw Woonplaats,
- Hoe u gaat betalen
- Uw ondertekenen dat u akkoord gaat met de Algemene- en bestelvoorwaarden.
- Als u klikt op
  BESTELLING VERZENDEN   dan wordt uw bestelformulier via email naar ons verzonden.
- Binnen 15 minuten ontvangt u via email een KASSA BON met daarin de levertijd van het door u bestelde product.
- De KASSA BON is tevens uw FACTUUR en er staat informatie in de email KASSA BON
- In de KASSABON staan ook onze BETAAL GEGEVENS zoals het BANK-REKENING-NUMMER.
- Indien u gebruik wil maken van garantie via de fabriek, adviseren wij u om de KASSA BON uit te printen en daarna zorgvuldig te bewaren.
- Om lange wachttijden te voorkomen, vragen wij u vriendelijk om
binnen 5 werkdagen het bedrag op onze bank rekening te storten.
- Pas NA-DAT u via email van ons de KASSA BON hebt ontvangen, kunt u vervolgens het totaalbedrag overmaken naar ons rekeningnummer

Klantenservice:
- Direct als u de bestelling heeft verzonden, ontvangt u een email  van onze KLANTEN SERVICE.
- In de email van de KLANTEN SERVICE, staat belangrijke informatie over uw bestelling bij .

Bedenktermijn:
Het aanbod zal tevens een bedenktermijn van tenminste acht (8) dagen inhouden, ingaande op het moment van uitreiking van de bestelling aan of namens de consument koper, tenzij anders overeengekomen, conform artikel 5 lid 3 van de Algemene bestel- leveringvoorwaarden.
- Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de koper te beschermen tegen impulsieve aankopen.
- Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen.
- Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruik's vriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.
- Indien u een product wil proberen of een Aankoop op Proef,  moet u dit VOOR de aankoop en schriftelijk bij aanvragen.
- Bij retour zending conform de bedenktermijn van acht (8) dagen, dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals:
- De originele Aankoop Bon,
- Het product zelf,
- Compleet en onbeschadigde verpakking,
- Alle interne en externe verpakingmateriaal,
- Alle meegeleverde documenten,
- Alle Aansluitmaterialen + Adapters.
- Het product moet door weer als nieuw verkoopbaar zijn.

Producten proberen of aankoop op proef:
Conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden, is er
Geen mogelijkheid om de producten uit te mogen proberen.
Onder bepaalde voorwaarden of in bepaalde situaties en uitsluitend en alleen na schriftelijk goedkeuring, geven aan de koper toestemming om gedurende een vooraf schriftelijk vastgelegde en volgens individueel afgesproken periode, onder door op het moment van de transactie te bepalen voorwaarden danwel afspraken, een product te mogen testen (koop op proef). Deze afspraken worden in een aparte overeenkomst en altijd schriftelijk
Voor de aankoop tussen en de koper vastgelegd en ook schriftelijke door bevestigt. Indien er geen schriftelijk overeenkomst tussen de koper en bestaat, is het niet mogelijk om producten te mogen testen of om producten uit te proberen. Op de lopende transactie(s), zijn altijd onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt via het Klanten Contact email formulier een gemotiveerde aanvraag indienen om voor koop op proef in aanmerking te mogen komen. Wij bieden tevens een mogelijkheid om hulpmiddelen gedurende een korte periode te huren.


KASSABON OF FACTUUR

KASSA BON of Factuur:

Als u bij een product heeft besteld, ontvangt u een online digitale Kassa-bon of Factuur.
Via de email met KASSABON / BEVESTIGING, ontvangt u tevens een kopie van de kassa bon.
Kassa bon of Factuur wordt slecht Eenmalig aan u verstrekt en de Kassa bon of Factuur kunt u zelf printen.
Als u van een papieren factuur of kopie wil ontvangen, berekenen wij €  17,50 voor de administratie en porti kosten.
In verband met de privacy wetgeving worden er geen Kassa bon of Factuur opgeslagen in ons systeem.

KASSA BON niet ontvangen:
Als u bij een product heeft besteld, ontvangt u automatisch een email bericht KASSA BON dat u bestelling door is ontvangen.
Ontvangt u geen email KASSA BON, dan heeft u waarschijnlijk een fout gemaakt in uw email adres. Bij vermelden van een fout email adres,
ontvangt u Geen email KASSA BON en geen betaal gegevens. Controleer daarom zorgvuldig of uw email adres juist is geschreven.
Als de Voorraad Status indicatie op onze pagina - Niet Leverbaar - staat, dan wordt uw bestelling niet verzonden.

Klantenservice email:
- Direct als u de bestelling heeft verzonden, ontvangt u een email  van onze KLANTEN SERVICE.
- In de email van de KLANTEN SERVICE, staat belangrijke informatie over uw bestelling bij .


BESTELLING ANNULEREN

Bestelling Annuleren:
Als u bij een product met de 24 uur Verzend Service heeft besteld en om verzending / kosten voor uw bestelling te voorkomen,
vragen wij u de bestelling binnen 24 uur of zo spoedig als mogelijk, te annuleren.
Indien u de bestelling niet binnen de wettelijke termijn van acht (8) dagen heeft geannuleerd, brengen wij u kosten voor reservering en opslag in rekening.
Zoals in onze Algemene bestel- en leveringsvoorwaarden en de Wet Kopen op Afstand vermeld, bent u echter wel verplicht om u annulering schriftelijk via de Email aan mede te delen. Indien u de bestelling niet binnen acht (8) dagen schriftelijk annuleert dan bent u volgens de wet, in gebreke.
kan al de inmiddels gemaakte kosten aan u in rekening brengen.
Daarnaast is het ook een vorm van fatsoen, om de bestelling even af te melden en uw bestelling annuleren is slechts 2 minuten van uw tijd.

Klik hier voor het Annuleren van uw bestelling

BETALEN
Betalen via uw eigen bank
Bestellingen via onze winkel gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en op de veiligste manier.
U plaatst uw bestelling via internet en vervolgens ontvangt u direct de ONLINE KASSABON en deze kunt u printen met de print knop.
Via e-mail ontvangt u automatisch de kopie KASSABON met daarin het totaalbedrag en onze betaal gegevens.
Na het bestellen ontvangt u een e-mail BEVESTIGING daarin staat belangrijke informatie over uw bestelling, de levertijd, de retour of de bestelling annuleren.
Om erg lange wachttijden voor andere klanten te voorkomen en om onze voorraadstatus op pijl te houden,
vragen wij u vriendelijk om uw betaling graag binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen.
U kunt het bedrag van uw kassabon / factuur via de hieronder staande mogelijkheden naar ons overmaken:
Betalen
Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten.
ewkshop heeft zich onder andere gericht op de doelgroep van ouderen consumenten.
Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook eenvoudig en veilig zelf overschrijven via internet bankieren van uw eigen bank.
Betalen met internet bankieren
Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten.
Velig en snel betalen via internet bankieren van uw eigen Bank naar onze Bank, uw betaling op werkdagen voor 15.00 uur is gedaan dan is uw betaling na ongeveer   10 - 15 minuten zichtbaar op onze bank rekening. Ewkshop heeft zich onder andere gericht op de doelgroep van ouderen consumenten.
Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook eenvoudig en veilig zelf overschrijven via internet bankieren van uw eigen bank.
Betalen met APP
Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten.
Velig en snel betalen via de betaal APP van uw eigen Bank naar onze Bank, uw betaling op werkdagen voor 15.00 uur is gedaan dan is uw betaling na ongeveer   10 - 15 minuten zichtbaar op onze bank rekening.
Betalen paypal met aankoop-bescherming
Met aankoop-bescherming als u het pakket niet ontvangt, krijgt u van Paypal uw volledige aankoop bedrag terug gestort
Op de kassabon en in de email staat een betaal link na inlog en uw akkoord kunt u het bedrag betalen met directe overschrijving of iDEAL
Als u gebruik wil maken van de aankoop-bescherming en alleen als u betaal met paypal, dan zijn er 5% voor de verzekering.

In verband met de paypal betaal verificatie termijn, is er geen 24 uur verzend-service als u met paypal betaal
Betalen met papieren overschrijvingkaart van uw eigen bank
Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook eenvoudig en veilig zelf het bedrag overschrijven / storten.
Betalen met uw papieren overschrijving kaart, is na ongeveer 2 - 3 werkdagen op onze rekening bijgeschreven.
Betalen rembours aan de bezorger
Bij zendingen onder rembours berekenen wij 25,00 extra voor de administratie kosten
Dit bedrag van 25,00 moet per vooruitbetaling worden voldaan en na ontvangst van uw betaling, wordt de Rembours zending naar u verzonden.
Het rembours bedrag, dit betaald u bij aflevering aan de bezorger.
Producten welke op bestelling worden geleverd, versturen wij niet onder rembours.
Rembours zending vallen Niet onder de 24 uur verzend-service.
Betalen achteraf door particulier
Zodra u het product volledig heeft betaald pas dan wordt het product uw eigendom.
Als u niet of niet volledig heeft betaald, dan is en blijft het product eigendom van en mag u het product
beslist Niet in gebruik nemen.
Neemt u het product toch in gebruik, dan vervalt het recht op retour en worden er kosten in mindering gebracht op de restitutie.
Achteraf betalen is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en wij een maximum factuur bedrag van 50,00 hanteren.
Zonder opgaaf van redenen kan beslissen om betalingen en producten of diensten niet of niet meer aan u te leveren.
Betalen contant
Uitsluitend en alleen bij afhalen op ons afhaal kantoor, zie onder de Rubriek  bestelling afhalen
Betalen achteraf zakelijk
Betalen met acceptgiro, berekenen wij 15,00 extra voor de administratie kosten.
Betalen op rekening zakelijk
Zodra u heeft betaald dan wordt het product uw eigendom. Indien u niet heeft betaald dan blijft het product eigendom van ewkshop,
u mag het product
beslist Niet in gebruik nemen.
Neemt u het product toch in gebruik, dan vervalt het recht op retour en worden er kosten in mindering gebracht op de restitutie.
Betaling op rekening is bij particuliere consumenten, op dit moment nog niet mogelijk.
De eerste 4 facturen gaan altijd op basis van contante betaling of per vooruitbetaling en betalen op rekening is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en een maximum factuur bedrag van 250,00 hanteren.
Daarnaast brengen wij u 2% krediet beperking over het totaal factuurbedrag in rekening.
Zonder opgaaf van redenen kan beslissen om producten of diensten niet of niet meer op rekening te leveren.
Betalen met creditcard
Onze doelgroep heeft geen creditcard en om deze reden is het niet mogelijk om met creditcard te betalen
iBAN   Betalen met iban nummer
iBAN NL 65 i n g b  00 09 45 35 37
BiC - iNGBNL 2A
Betalen vanuit Belgie
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.


Kosten betalingsverkeer
Naast de € 200,00 aansluitkosten, vragen de meeste banken gemiddeld tussen de € 30,00 en € 80,00 per maand voor een abonnement op iDEAL.
De banken brengen ook nog eens 0,50 tot 0,75 per klant bestelling in rekening op uw betaling via iDEAL.
Al deze kosten worden door ondernemers betaald en de kosten kunnen oplopen tot gemiddeld € 1,00 - € 1.50 per bank transaktie of per klant.
Banken vragen hoge vergoedingen voor hun Transaktie kosten en wil u als consument, de producten tegen een lage prijs aan kunnen bieden.
Het door u zelf betalen via Internet Bankieren naar onze bank rekening,
dan is de verwerking net zo veilig en snel als uw betaling via iDEAL
Hierdoor houden wij onze kosten laag en kunnen wij u de producten voor de laagste prijs blijven aanbieden.
En zo betalen wij met z'n alle ook niet mee aan de Bonus van meneer de bank directeur.

  VOORRAAD EN LEVERTIJD

Verzendinformatie:
doet er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk naar u te verzenden.
Alle producten die u bij kan bestellen zijn direct op voorraad of worden binnen enkele dagen geleverd.
De door aangehouden levertijd is maximaal 15 werkdagen vanaf de datum van bijschrijving van uw betaling en bij levertijden langer dan 15 werkdagen gaan wij vooraf direct in overleg met u als de klant. Tijdens het bestellen via de winkel staat in het email bericht met de gegevens voor het vooruitbetalen van uw aankoop bedrag, tevens de exacte informatie vermeld over de levertijd van het door u bestelde product.
Als bij de Voorraad Status indicatie in de winkel - Niet Leverbaar - staat vermeld,
dan ontvangt u - Geen email bericht - met daarin de Bevestiging en
Indien product - Niet Leverbaar - dan wordt uw bestelling Automatisch Geannuleerd.

Voor uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met de verzendkosten.
Op onze internet pagina ziet u bij de meeste artikelen als indicatie een stoplicht-symbool welke de levertijd van het betreffende product aangeeft.

Voorraad Status:
Door de krediet crisis bij de banken,
komt het voor dat onze leverancier of de importeur een beperkt aantal producten op voorraad heeft liggen.

Product Voorraad Status Kleurcode
  GROEN : product ligt in het distributie centrum op voorraad en is binnen 1 werkdag beschikbaar.
  GEEL : product ligt in het distributie centrum op voorraad en is binnen 2 - 5 werkdagen leverbaar.
  ORANJE : product ligt in het magazijn van de leverancier op voorraad en heeft een levertijd van minimaal 5 -10 werkdagen.
  ROOD : product is niet bij de leverancier op voorraad en heeft een levertijd van minimaal 10 - 15 werkdagen.
  BLAUW : product wordt bij onze leverancier speciaal voor u besteld en heeft een levertijd van minimaal 20 werkdagen.
  GRIJS : product is nieuw in ons assortiment of tijdelijk niet meer leverbaar en heeft een onbekende voorraad status.
De levertijd en voorraad status is slechts een indicatie en hieraan kunnen Geen rechten worden ontleend.


PORTI KOSTEN
Uw bestelling wordt altijd per aangetekend en met Track&Trace verzonden.
Na onze unieke service om bij u Thuis uw telefoontoestel door ons te laten installeren, gaan wij per april 2007 bij een aantal producten en
welke zijn voorzien van het hier bovenstaande
'GEEN Portikosten logo' zonder portikosten naar u verzenden.
Dit heeft voor u als nieuwe of als onze vaste klant, een aantal voordelen :
- Nog voordeliger en comfortabel thuis winkelen, vanuit uw luie stoel,
- Tegen scherpe prijzen,
- Snelle levering en indien bij ons op voorraad, wordt uw bestelling binnen 24 uur naar u verzonden,
- Geen portikosten.
Portikosten:
vragen een vergoeding voor de portikosten.
De portikosten zijn € 3,00 en afhankelijk van uw order- of het goederen totaal bedrag van de bestelling.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de € 200,00 dan berekenen wij geen portikosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de portikosten.

Transport verzekering + Track & Trace:
vragen een vergoeding voor de kosten per aangetekende post met Track & Trace. Om de producten tijdens verzending naar uw adres te verzekeren tegen vermissing, hebben wij een transport verzekering afgesloten. Tot een goederen totaal bedrag van € 200,00 vragen wij u eenmalig een kleine bijdrage vanaf slechts € 2,00 per zending. Bij een goederen totaal bedrag Boven € 200,00 en tot een gewicht van 5 kilo, is de transport verzekering tot een maximum bedrag van 5,00 per zending en de bijdrage is afhankelijk van de waarde van het product en het totaal gewicht van het pakket.

Verpakkingmaterialen:
Om producten tijdens het verzenden te beschermen, vragen een kleine vergoeding voor het gebruikte verpakking materiaal.
De verpakking & handeling kosten is minimaal € 1,00 en worden berekend aan de hand van het totaal gewicht en het volume van de zending.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de € 200,00 dan berekenen wij geen verpakking & behandeling kosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de verpakking&handling kosten.

Bericht van verzending:
Pakketjes worden meestal overdag bezorgt.
Email wordt vaak 's avonds gelezen en het pakket is dan al bij u aangekomen.
Vanaf november 2007 versturen wij geen Status dat uw bestelling is Verzonden.
Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u en NA 23.00 uur alleen nog een Track Trace nummer.

Moment van levering of installatie:
Alle leveringen afkomstig van vinden plaats via en worden per aangetekend post naar u verzonden. bezorgen uw bestelling overdag en op het door u aangegeven verzend adres. Mocht er overdag niemand op uw adres aanwezig zijn, dan kunt u de volgende dag(en) uw bestelling afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Maar als uw werkgever het toestaat, kunt u de bestelling ook op uw werk laten afleveren. Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen, en weet u zeker dat u de bestelling snel ontvangt.

Minimum bestel bedrag:
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, hanteren wij een minimum bestel- of minimum goederen totaal bedrag van  € 50,00.
Dit minimum goederen totaal bedrag is exclusief verzendkosten en per bestelling.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot € 25,00, dan vragen wij u € 5,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot € 30,00, dan vragen wij u € 2,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot € 50,00, dan vragen wij u € 1,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag Hoger dan € 50,00, dan berekenen wij Geen administratie en behandelingskosten.

VerwijderingsBijdrage + afvalheffing:
Vanaf 2009 brengen onze leveranciers op aantal producten VerwijderingsBijdrage ( STiBAT ) in rekening.
Wij zijn genoodzaakt om deze kosten door te berekenen aan onze klanten. Dit bedrag staat apart op uw factuur vermeld.
Verzendtarieven zie de informatie onder deze link.

tarieven nederland
Basis Pakket 0 - 10 kg 6,75
Aangetekend Pakket 0 - 10 kg 8,05
Verzekerd Pakket 0 - 10 kg 13,55

24 UUR VERZEND-SERVICE

24 uur verzend-service, is alleen op Werkdagen
Niet op Zaterdag en Niet op Zondag en Niet op Nationale en erkende feestdagen
Producten welke zijn voorzien van een Voorraad-Status Kleur GROEN, liggen in het distributie centrum op voorraad.
Wij kunnen deze producten na het ontvangen van uw betaling en
uitsluitend en alleen op de zelfde werkdag binnen 24 uur naar u verzenden.
ATTENTIE :   Bestellingen onder het minimum order bedrag van € 35,00 of een Na-levering, vallen niet onder de 24 uur Verzend Service  
24 uur verzend-service werkt als volgt
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen VOOR 15.00 uur
Nadat u de KASSA BON heeft ontvangen, maakt u via internetbankieren het totaalbedrag naar onze bank rekening over.
Via elektronisch betaling, wordt dit bedrag op onze rekening bijgeschreven en
zorgen wij in samenwerking met voor de snelle verzending naar het door u opgegeven adres.
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen NA 15.00 uur
Deze bestellingen vallen vanzelf sprekend niet meer onder 24 uur verzend-service en
worden dan afgehandeld als een normale bestelling met onze standaard levertijd van 48 uur.
VOORRAAD STATUS
Indien het door u bestelde product door tijdelijk uitverkocht even niet meer bij ons op voorraad ligt, dan ontvangt u via email van ons een bericht
binnen welke termijn wij het product weer kunnen leveren. Uw bestelling blijft voor een periode van maximaal 15 werkdagen in ons systeem staan.
Pakketten voor de 24 uur verzend-service, worden dagelijks voor 20.00 uur ter verzending bij aangeboden of door bij ons afgehaald.

24 uur Verzend Service in het kort:
BETALING IS BIJGESCHREVEN VOOR 15.00 UUR VERZENDEN IS BINNEN 24 UUR EN MITS OP VOORRAAD
BETALING IS BIJGESCHREVEN NA 15.00 UUR VERZENDEN IS BINNEN 48 UUR EN MITS OP VOORRAAD

 BEZORGEN DOOR  
 
Wanneer wordt het pakket bezorgt
Betaling bijgeschreven op Verzenden op 1e bezorging op Bezorgtijden
Zaterdag voor 15.00 uur Maandag Dinsdag 9.00 en 20.00 uur
Zondag voor 15.00 uur Maandag Dinsdag 9.00 en 20.00 uur
Maandag voor 15.00 uur Dinsdag Woensdag 9.00 en 20.00 uur
Dinsdag voor 15.00 uur Woensdag Donderdag 9.00 en 20.00 uur
Woensdag voor 15.00 uur Donderdag Vrijdag 9.00 en 20.00 uur
Donderdag voor 15.00 uur Vrijdag Zaterdag 9.00 en 20.00 uur
Vrijdag voor 15.00 uur Maandag Dinsdag 9.00 en 20.00 uur
 
Bestelling en de bezorging:
In 90% wordt door    het pakket de andere dag bij u aangeboden.
Indien u --- Binnen 3 Werkdagen --- geen pakje door   aangeboden heeft gekregen, kunt het beste even --- zo snel als mogelijk --- contact met ons opnemen.
Wij kunnen dan bij    informeren waarom het pakketje nog niet bij u is aangeboden.
Als u niet thuis bent stopt de postbode een briefje bij u in de bus en moet u het pakket zelf op het postkantoor in uw woonplaats gaan afhalen !
U heeft hiervoor het    trackingnummer en een geldige legitimatie nodig, zoals een rijbewijs of ID kaart !
Het komt wel eens voor dat de postbode dit briefje 'vergeet' of het briefje tussen de kranten in uw brievenbus terecht komt.

Bestelling is door u geweigerd:
Indien het pakket door u aan de deur wordt geweigerd om aan te pakken ?
Dan verzend  het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending,
worden door   volledig bij EWK in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending + € 5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van uw weigering, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij  
De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is door u niet afgehaald:
Indien het pakket door u niet op het postkantoor wordt afgehaald ?
Dan verzend     en na 15 werkdagen, het pakket automatisch retour naar de afzender.
De kosten van deze retourzending, worden door    bij EWK-Shop volledig in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending + € 5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.

Bestelling is onbezorgbaar:
Als de postbode een pakket niet op het door u opgegeven adres kan bezorgen of het pakket niet op uw adres afgeleverd kan worden ?
Dan verzend  het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending, worden door   volledig bij
EWK-Shop in rekening gebracht. Uw bestelling komt in zijn geheel te vervallen en u mag daarna een nieuwe bestelling plaatsen.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending + € 5,00 voor de behandelingskosten, in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van de onbezorgbaar, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij   en de verwerking van een
na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is nog niet ontvangen:
Het komt voor dat klanten ons vragen, waarom er nog geen pakket op het bezorg adres is afgeleverd.
- Controleer zorgvuldig of uw betaling ook daadwerkelijk van uw rekening is afgeschreven.
- Zonder uw klantnummer, is het voor ons moeilijk om uw betaling en de status van uw bestelling, te controleren.
- Controleer of uw klantnummer op uw overschrijving staat vermeld.
- Zonder uw klantnummer - dan ontstaat er vertraging in de bezorging van uw bestelling.
Als uw betaling is afgeschreven, laat ons dan even de - Datum en Bank Rekening nummer weten -.

Bestelling is zoek:
Als een pakket bij   is zoek geraakt, dan kunt u een Na-vraag indienen bij   De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.
Tijdens de na-vraag periode, wordt een pakket door   in het verzend-depot opgeslagen en   heeft Geen toegang tot het pakket of Track en Trace informatie.
   is op geen enkele manier aansprakelijk voor foutenwelke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  
   geeft geen schade vergoeding voor fouten welke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  

Bestelling is bezorgt:
Als de bestelling bij u wordt aangeboden, wordt er altijd getekend voor het in ontvangst nemen.
Na ondertekening door u zelf of door een handelende derde, bent u de eigenaar en is niet meer verantwoordelijk voor het pakket.

Bezorgen in Belgie:
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.

Restitutie termijn:
Geheel Conform de wet koop op afstand, wordt een restitutie/ terug storting, binnen 30 dagen verwerkt.

Bestelling volgen:
Via TRACK & TRACE kunnen wij dagelijks zien waar uw pakket op dit moment is of wat er met u pakket is gebeurt.
Wij zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk voor de fouten in de bezorging of fouten in de pakket sortering veroorzaakt door   .
VOLG UW PAKKET

BEZORGEN BUITENLAND

Verzendkosten naar Belgie:

Verzenden naar Belgie via track & trace transport, zijn de kosten tot een totaal gewicht vanaf 1 kilogram minimaal € 10,00.
U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een adres vlakbij de grens in Nederland en dan zijn de kosten slechts € 8,00.

Betaling vanuit Belgie:
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.

Bezorgen in Belgie:
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.

Bestellingen buiten Nederland & International shipping:
Om verzekeringtechnische redenen maar ook om redenen voor het geven van onze volledige technische support, leveren, verkopen of verzenden wij de door aangeboden producten alleen binnen Belgie en Nederland.
All our shipments we send with transport insurance and due high-costs we do not send or deliver our products to customers living outside the Netherlands.


   BESTELLING AFHALEN

Uw bestelling afhalen op ons afhaal-kantoor:
Na een aanloop periode, verlopen inmiddels al de bestellingen via het internet.
Vanaf 2006 is er weinig tot geen gebruik gemaakt van de afhaal mogelijkheid. Wegens onze inmiddels steeds drukker wordende werkzaamheden hebben we moeten besluiten om per 2008, de afhaal mogelijkheid voor partikulieren (tijdelijk) niet meer te continueren.
De procedure voor het afhalen van uw bestelling, werkt als volgt:
Wij hebben geen 'stenen winkel' of een showroom en ons magazijn / distributiecentrum, is in een andere woonplaats gevestigd.
Bij een bestel-bedrag vanaf 350,00 en na het maken van een afhaal afspraak, bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling te komen halen op het afhaal-kantoor.
Ter controle en of uw product bij ons op voorraad ligt, bestel u eerst het product via onze internetwinkel en in de KASSA onder Opmerkingen geeft u duidelijk aan dat u de bestelling graag wil komen afhalen. Via email ontvangt u van ons de bevestiging van uw bestelling. In deze bevestiging staan onze betaalgegevens en of het product bij ons op voorraad is of de mogelijke levertijd. Op het moment dat uw betaling bij ons is bijgeschreven, staat het product voor u gereserveerd.
Na het ontvangen van uw betaling, wordt u telefonisch of via email benaderd om een afspraak met ons maken voor het af-halen van uw bestelling.
Onze tijd is kostbaar en wij vragen u vriendelijk om u aan de afhaal afspraak te houden of anders de moeite te nemen om even telefonisch af te melden als u verhinderd bent of niet kunt komen halen.
Het afhalen en de betaling van uw bestelling
Tijdens het afhalen op ons afhaal-kantoor, heeft het onze voorkeur de betaling via een vooruitbetaling per bank of per giro.
Het is Niet mogelijk om contant af te rekenen, wij hebben geen pin-automaat en ook geen geld wissel kassa.
UW ATTENTIE: Wij moeten de producten uit ons magazijn ophalen en om een teleurstelling te voorkomen, willen wij u vriendelijk adviseren om minimaal 48.00 uur voorafgaande aan de dag van het afhalen, alvast uw afhaal afspraak vast te leggen zodat het product voor u is gereserveerd.


  KLANTEN SERVICE, HELPDESK EN EEN TECHNISCHE-DIENST

HelpDesk en Technischedienst :

- ,

Voor technisch advies of Hulp bij installatie de vragen over de Garantie of de Service van Consumenten producten,
kunt u contact opnemen met Service- Helpdesk van fabrikant of met de Service-desk van de importeur.


Maar om te voorkomen dat onze technischedienst de gehele dag bezig zijn met beantwoorden van telefonische vragen, willen wij u vriendelijk verzoeken om puur technische vragen bij voorkeur via email naar ons te verzenden.

Voor alle vragen over het bestellen, uw betaling, onze producten & diensten en alle andere vragen of uw problemen,
vragen wij u om bij voorkeur via email contact met ons op te nemen.



RETOUR BINNEN DE BEDENKTERMIJN

Klantnummer of Klant-identificatie nummer
Conform de europese wet op de privacy mogen wij geen namen bewaren en om die reden, krijgt elke klant een eigen klant nummer.
Voor het aanmelden van een Reparatie of Retour, heeft u Altijd uw eigen Klantnummer nodig.
Het Klantnummer staat op uw Factuur en tijdens uw aankoop en in de 3e stap van het bestel proces, daar heeft u de factuur of kassabonl ontvangen.


Aankoop verzegeling vanaf 2014
Alle dozen en/of verpakking(en) zijn voorzien van een aankoop verzegeling - Warranty Void.
Indien u de aankoop verzegeling heeft verbroken, kan het product niet meer retour worden gezonden.

Eigendom en de overdracht bij achteraf betalen
Zodra u de factuur volledig heeft betaald, dan wordt of is het product uw eigendom,
Indien u niet of niet volledig heeft betaald, dan blijft het product eigendom van de ondernemer,
Indien u niet of niet volledig heeft betaald, mag u het product beslist
Niet in gebruik nemen.
Neemt u het product toch in gebruik, dan vervalt het recht op retour of worden er kosten in mindering gebracht op de restitutie.

Controle voor acceptatie
Voor het waarborgen van een zorgvuldige en correcte Retour afhandeling, vragen wij u altijd om een aantal minimale gegevens.
Uw klantnummer zit gekoppeld aan het Serienummer, het imei nummer, het Sleutel nummer of de PID / BAR code.
Via deze nummer combinatie gaan wij controleren of het product bij is gekocht.
Uw klantnummer kunt u vinden op uw factuur of kassabon
Serie nummer van product Kunt u vinden op het product
GSM iMEi nummer Kunt u vinden op het product
Sleutel nummer Kunt u vinden op product en/of het sleutel label
PiD Code Kunt u vinden op de sticker op het product
Indien u de gevraagde gegevens niet volledig kunt of niet wil overleggen, kunnen wij tot onze spijt uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Verpakkings materiaal bewaren
Om de retour binnen de bedenktermijn soepel te laten verlopen bent u wettelijk verplicht om zorgvuldig om te gaan met de verpakking van het product.
Het is bovendien verstandig om gedurende de gehele garantie periode de volledige verpakking en de aankoopbon zorgvuldig te bewaren.
Bij een technisch gebrek binnen de garantie periode, zal een omruiling met complete verpakking veel sneller en soepeler verlopen.

Bedenktermijn
Wanneer de consument kopergebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen veertien (14) kalenderdagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument koper te doen middels het modelformulier of het retour formulier ( wij controleren altijd het serienummer van het product ). Nadat de consument koper kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de consument koper het product binnen veertien (14) kalenderdagen retour te sturen. De consument koper dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Consument koper heeft het recht uw bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst opgave van reden te annuleren. Consument koper heeft na annulering nogmaals 14 kalenderdagen om uw product retour te sturen. Consument koper krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de door consument koper betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten voor ophalen of verzenden en volgens POSTNL tarieflijst per verzekerd vervoer, bedragen circa 13,95 per pakket. Indien consument koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen.Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug storten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen veertien (14) kalenderdagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen veertien (14) kalenderdagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
- Consument koper is een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer,
- Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de consument koper te beschermen tegen impulsieve aankopen.
- Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen.
- Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruik's vriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.
- Indien u een product wil proberen of een Aankoop op Proef,  moet u dit VOOR de aankoop en schriftelijk bij aanvragen.
- Bij retour zending conform de bedenktermijn dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals

- U moet het product weer inpakken en zoals u het product heeft ontvangen.
- De originele Aankoop Bon,
- Het product zelf,
- Compleet en onbeschadigde verpakking,
- Alle interne en externe verpakingmateriaal,
- Alle meegeleverde documenten ( garantie bewijs, gebruiksaanwijzing )
- Alle Aansluitmaterialen zoals kabels + stekers+ Adapters.
- Display folie en display bescherming.
- Het product moet door weer als nieuw verkoopbaar zijn.
Binnen bedenktermijn van 14 kalenderdagen Restitutie Aankoop bedrag indien compleet, ongebruikt product moet als nieuw verkoopbaar zijn
Buiten de bedenktermijn en binnen 15 dagen Re-stock vergoeding 20,00 of 35% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 30 dagen Re-stock vergoeding 30,00 of 50% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 60 dagen Re-stock vergoeding 60,00 of 80% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 90 dagen Re-stock vergoeding 90,00 of 90% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 120 dagen Re-stock vergoeding 120,00 of 120% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 160 dagen Re-stock vergoeding 160,00 of 160% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn Kan product Niet meer retour
Niet meer compleet Kan product Niet meer retour
Product is door consument gebruikt Kan product Niet meer retour

Retour binnen bedenktermijn
- Het product moet ten alle tijden en - binnen de periode van de bedenktermijn - door zijn terug ontvangen, tenzij voor aankoop anders is overeen gekomen.
- Retour binnen de bedenktermijn moet u vooraf aanmelden via het retour formulier.
- Retour kosten van 13,95 per POSTNL verzekerde zending en deze zijn geheel voor rekening van consument koper.
- Retour binnen de bedenktermijn moet u vooraf aanmelden via het retour formulier.

Laag aankoop bedrag
Als de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product een laag aankoopbedrag heeft dan zijn de retour verzendkosten altijd hoger dan het restitutie bedrag.
Indien de aanschafprijs van het product een lage waarde heeft, dan berekening wij 5,00 voor Re-stock kosten.

Bedenktermijn is geen gebruik termijn
Zoals is de wet koop op afstand staat vermeld, is de bedenktermijn geen gebruik en ook geen test termijn. Indien het product tijdens de bedenktermijn door u is gebruikt, dan is het product niet meer als nieuw verkoopbaar en mogen wij een waarde vermindering toepassen.
Bijvoorbeeld: u koopt een fondueset en vervolgens gaat u deze gebruiken of testen om een groot en gezellig familie diner te organiseren

Waardevermindering
U heeft het product gebruikt of zend het product gedeeltelijk of beschadigd terug naar verkoper en op dat monent zal verkoper en na redelijkheid en billijkheid de waardevermindering verrekenen. met het restitutie bedrag. Dit is niet van toepassing wanneer de waardevermindering is veroorzaakt door het controleren of in ontvangst nemen van het product, zoals u bijvoorbeeld ook in een winkel zal doen.
U kunt als consument koper zelf en eenvoudig het risico op de waardevermindering voorkomen
door het product niet in gebruik te nemen en niets met het product te doen dat de waarde van het product negatief kan beïnvloeden.
Na retourneren moet het product door verkoper weer als nieuw verkoopbaar zijn.


Aanvraag van Retour
- Al onze producten worden voor verzending door zorgvuldig getest en gecontroleerd op juiste werking.
- Na deze controle worden alle verpakkingen voorzien van een
Aankoop verzegeling.
- De pakjes worden per post naar u verzonden en u moet als eerste controleren of het product in goede staat bij u is aangekomen.
- Nadat u het product heeft uitgepakt, sluit u het product conform de instructies uit de gebruiksaanwijzing aan en u controleert vervolgens
  of het product goed functioneert zoals de spraak, het geluid het nummerkiezen of de video beelden.
- Problemen die na of tijdens het uitpakken en tijdens uw eigen controle op juiste werking van het product door u worden geconstateerd,
  deze
dient u binnen 24 uur bij voorkeur via email aan ons te melden. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen, gaan wij via de email
  of via telefonisch contact met u in overleg om uw probleem op te lossen.
- Problemen die zich voordoen
Na 14 dagen en binnen de garantie periode, deze dient u zelf aan te melden bij de service center
  van de fabrikant van uw product en het adres of telefoonnummer kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van uw product en op
  deze pagina onder de rubriek Service & Garantie op verzoek kan deze gegevens door ons aan u worden verstrekt.
- Zonder onze schriftelijke toestemming, accepteren wij geen retour zendingen zoals rembours of aangetekende pakketjes.
- Niet aangekondigde of door ons vooraf goedgekeurde RETOUR zendingen, sturen wij altijd retour naar de afzender.

Retour zending
Retourzendingen worden uitsluitend door geaccepteerd en in ontvangstgenomen wanneer de zending vooraf en schriftelijk via het RETOUR formulier zijn aangemeld en wanneer er is voldaan aan deze voorwaarden.
De Niet vooraf aangemelde RETOUR zending, gaan zonder pardon retour naar de afzender.

A - Alle kosten voor voortvloeiend uit het niet voldoen aan deze voorwaarden worden verhaalt op de afzender.
B - Indien de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product
lager is dan 30,00, zijn de retour kosten hoger dan het restitutie bedrag.
C - AIs het product de verpakking of de inhoud van de verpakking is beschadigd, dan kan deze niet meer worden terug gestuurd.
D - Als het product langer dan
veertien ( 14 ) kalenderdagen in uw bezit is, dan kan deze niet meer worden terug gestuurd.
E - Producten die speciaal en op verzoek van de koper zijn vervaardigd danwel gemaakt of voor de koper zijn besteld,
      worden niet retour genomen er zal geen restitutie op deze producten plaats vinden.
F - Prepay of beltegoed kaarten vallen niet onder dit herroepingsrecht en worden niet retour genomen
      er zal geen restitutie op deze producten plaats vinden.
G - Prepay of beltegoed kaarten, hiervoor wordt altijd en zonder uitzonderingen 15,00 in mindering gebracht op de restitutie.
H - Gebruikte producten uit een Restant / 2e handse of DEMO, Speciale Aanbieding, een Afprijzing, Opruiming, eenmalige verlaagde Aktie-Prijs worden niet retour genomen.
I - Indien koper gebruik sporen op de aan hem geleverde zaken heeft aangebracht, zoals het verbreken van de
Aankoop verzegeling of het openen van
      niet meer te sluiten verpakkingen, het gedeeltelijk dan wel geheel verbruiken van bij de aankoop geleverde prepay beltegoed kaarten,
      beschadigingen, krassen of beschadigingen op de display en op dat moment vervalt zijn recht op reclame.
J - Een onder deze regeling geretourneerd product dient ongebruikt , volledig compleet en in de originele onbeschadigde en met de nog
      aanwezige
Aankoop verzegeling of de nog verzegelde verpakking, terug gezonden te worden.
K - Alle origineel meegezonden documentatie dienen te worden gevoegd bij de retourzending.
L - Het product dient ook degelijk verpakt en bij voorkeur in een doosje, terug gestuurd te worden.
M - Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van het RETOUR nummer en ook duidelijk voorzien zijn van een afzender.
N - De kosten van de retour zending, komen geheel voor rekening van de koper.
O - De kosten van de retour zending herroepingrecht inzake de afkoelingsperiode, komen geheel voor rekening van de koper.
P - De kosten van het terugzenden wegens defect en/of garantie afhandeling en/of reparatie, komen geheel voor rekening van de koper.
Q - De kosten van het terugzenden wegens fouten in de adressering en/of weigering, zijn geheel op kosten van de koper.
R - De kosten van het terugzenden wegens door koper gemaakte fout(en) in zijn bestelling, zijn geheel op kosten van de koper.
S - Indien het product niet conform de voorwaarden van is ontvangen dan wordt het aankoopbedrag niet gerestitueerd.
      Het product blijft eigendom van Koper welke verplicht is haar eigendom binnen twee weken af te halen.
      Op verzoek kan het product ook worden bezorgd.
T - Nadat de koper van een RETOUR nummer heeft ontvangen, dient de retourzending zo snel als mogelijk
      maar uiterlijk Binnen de bedenktermijn door te zijn terug ontvangen.
U - Alleen wanneer er volledig aan de voorwaarden van dit artikel is voldaan, zal er een restitutie worden gedaan.
      De restitutie zal z.s.m. worden uitgevoerd, doch uiterlijk Binnen dertig ( 30 ) werkdagen   en na retour ontvangen van de goederen.
V - Afwijkingen van deze voorwaarden kunnen leiden tot een verminderde restitutie, waarbij alle onkosten die gepaard zijn met deze afwijkingen
      zullen worden verhaald op de afzender en tevens is de koper 5,00 aan administratiekosten / behandelingskosten verschuldigd aan het bedrijf.
X - Zending voor REPARATIE dient u met POSTNL en per aangetekende post te verzenden
Y - Zending voor BEDENKTERMIJN en conform her-roeping dient u met POSTNL en per verzekerde post te verzenden.
Z - Consument koper is een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer,
     
De volledige wets artikelen en omschrijvingen kunt u lezen in onze algemene bestel- en leveringsvoorwaarden.

Ruiling van een product
Voor uw Attentie
: Wij bieden geen mogelijkheid om zonder onze toestemming producten te mogen proberen ( Zie onder Aankoop op Proef ).
- Een ruiling van een product op verzoek van de koper consument, wordt behandeld zoals vermeld onder Retouren en conform de algemene voorwaarden.
- Een ruiling wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekenen van de verpakking en de portikosten.
Leveringsvoorwaarden op speciale producten of speciale diensten
Producten welke in opdracht van de klant en met afwijkende specificaties of producten welke door speciaal voor de klant worden gefabriceerd of in opdracht van de klant door worden samengesteld danwel in opdracht van de klant worden besteld,
op al deze producten hanteren afwijkende garantie bepalingen of afwijkende aankoop voorschriften conform artikel 6 lid 7 van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op al de in opdracht van de klant gemaakte of volgens afwijkende danwel volgens speciale specificaties of volgens de wensen danwel zijnde niet volgens de standaard specificaties gemaakte producten danwel in opdracht van de klant afgestemde diensten of speciale bestellingen, hanteren de standaard regel, Geen geld terug garantie. De reden van dit afwijkende regelement is, dat speciaal door en op verzoek van de klant gemaakte of op de wensen van de klant afgestemde producten danwel op de klant afgestemde maatwerk diensten, danwel voor of namens de klant bestelde producten, voor niet meer geschikt zijn voor de verkoop als zijnde en vallende onder een standaard product.
De producten welke onder dit regelement vallen, kunt u in de prijslijst herkennen aan dit Waarschuwings symbool en tekst
RETOUR INSTRUCTIE
aankoop verzegeling van de doos mag NIET verbroken zijn
product moet als nieuw verkoopbaar zijn
product moet binnen de bedenktermijn in ons bezit zijn
retour altijd aanmelden via   dit retour formulier
product moet nog in de originele verpakking
product verzenden in een overdoos
op de overdoos moet uw RMA nummer
op de overdoos moet uw afzender staan
verzenden of afhalen met POSTNL verzekerde zending
retour kosten zijn 13,95 en het risico van uw retour zending, deze moet u zelf betalen
aankoop bedrag lager dan 30,00 dan zijn de kosten hoger dan het restitutie bedrag
 
Retour binnen bedenktermijn
KLIK HIER VOOR RETOUR FORMULIER
Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaarden Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

RESTITUTIE VAN HET AANKOOP BEDRAG

Restitutie termijn:

Geheel Conform de wet koop op afstand wordt een restitutie of terug storting, binnen 30 dagen verwerkt.

Restitutie aankoop bedrag:
Restitutie van het aankoopbedrag is op basis van de staat waarin wij het product van u terug ontvangen.
Als een algemene richtlijn, hanteren wij hiervoor de onderstaande tabel.

Re-Stock fee:
Het komt spijtig regelmatig voor dat wij producten niet compleet of slordig van de klant retour ontvangen.
Wij moeten de producten vervolgens controleren en her-verpakken zodat product wederom geschikt is voor de verkoop.
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, zien wij ons genoodzaakt om in deze voorkomende gevallen minimaal € 5,00 en tot een maximum van €15,00 re-stock kosten in rekening te brengen. Vanzelfsprekend doen wij dit in overleg en geven u eenmalig de gelegenheid om het retour gestuurde product als nog compleet te maken.

Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaarden

  HEEFT U EEN KLACHT OF PROBLEEM

Afhandeling van een Serieus Probleem:

Zoals in ieder bedrijf en daar waar wordt gewerkt, wordt wel eens een fout gemaakt.
Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voor komen dat u niet tevreden bent over een product, over onze levertijd, over onze of over onze service. In dat geval kunt u een klacht bij ons indienen. Hoe de procedure voor de klachtenafhandeling bij is geregeld, kunt u hier lezen.
Op welke manier kunt u een klacht bij ons indienen of een probleem bij ons aanmelden?
Indien u een klacht heeft, laat het ons weten. Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en er van leren. Omdat wij heel zorgvuldig met klachten van de klant om willen gaan, kunnen wij tot onze spijt uw klacht of probleem Niet mondeling of telefonisch afhandeling.
U kunt uw klacht bij Voorkeur via het Email contact formulier of schriftelijk per brief bij ons indienen.
Wij vragen u daarbij om uw probleem vooral Kort en Bondig op te schrijven.
Zodra wij de klacht of probleem van u hebben ontvangen, wordt deze in behandeling genomen en uiterlijk binnen veertien (14) dagen ontvangt u van ons een schriftelijke reactie dat wij uw klacht hebben ontvangen en op welke manier wij uw klacht verder in behandeling gaan nemen.
Binnen een termijn van dertig (30) dagen, komen wij met een passende oplossing. Indien de consument koper weigeren of niet volledig wil meewerking bij het oplossen van een probleem, op dat moment kan uw klacht niet in behandeling worden genomen en leggen wij deze terzijde.

Communicatie tussen de klant en onze medewerkers :
De medewerkers van Shop hanteren tijdens de schriftelijke communicatie met de klant, correcte omgangsvormen.
Wij vinden het bijzonder plezierig als onze klanten tijdens hem of haar communicatie, ook correcte omgangsvormen hanteren en waarvoor onze dank.
Conform art.23- lid 2 van onze Algemene voorwaarden:
Indien de consument koper op een niet als normaal geaccepteerde danwel op een algemeen aanvaardbaar niveau communiceert danwel een medewerker
van Shop of het bedrijf onheus bejegend, is dit voor Shop een reden om op dat moment de communicatie met deze consument koper te beëindigen.

Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaardenDoor uw gebruik van de EWK internetwinkel, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Klachten of een Probleem worden uitsluitend en conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden afgehandeld.
Uitgebreide informatie over het behandelen van klachten , kunt u ook vinden in de Algemene bestel -leveringsvoorwaarden.


   PRIVACY BELEID & COOKIE
Klik hier voor Privacy en Cookie informatie

Disclaimer en Copyright :
Alle tekst informatie en foto's vallen onder het Copyright van deze pagina en mogen zonder toestemming of medeweten niet worden overgenomen of gekopieerd.
Bron vermeldingen of links geplaatst op andere paginas, zijn alleen toegestaan na goedkeuring en/of schriftelijke toestemming van onze webmaster.
 Copyrights by DanWo&Co Webdesign 2005 - RESOLUTIE 1024 x 768 Officieel vertegenwoordiger in NL van deze merken.
Het gebruik van de internetwinkel, betekent dat u onze Algemene- en bestelvoorwaarden accepteert.
Bezoek ook de andere Seniorentelefoons Zorgvoorsenioren Alarmvoorsenioren Decttelefoons Voiptelefoons Skypetelefoons EWKTelecom
Motorfietsbeveiliging Motorfietsshop Motorscooters Woningbeveiliging Camperbeveiliging Carkits Racebanen